.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس مازندران
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس مازندران

برای تجهیز و نوسازی مدارس استان مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تصويب شد.

استاندار مازندران گفت: مبلغ ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي احداث كلاس‌هاي جديد و مقاوم سازي كلاس‌هاي موجود به استان اختصاص مي‌يابد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، سید محمد کریمی استاندار مازندران طی نشستی که با حضور رئيسي، رییس سازمان تجهیزات و نوسازی مدارس کشور در تهران برگزار شد، گفت: در استان مازندران ۱۸ هزار و ۳۰۰ کلاس درس وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۳۴۰ کلاس تخریبی است و ۳هزار و ۸۶۰ کلاس نیز احتیاج به مقاوم سازی دارد.
سید محمد کریمی اظهار داشت: با توجه به مشکلات خاص مدارس تخریبی کشور، مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۴ از محل اعتبارات ذخیره ارزی برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس کشور مبلغی را به‌این منظور در اختیار سازمان تجهیزات و نوسازی مدارس کشور قرار داده است.
وی افزود: در اين راستا طي سال‌هاي ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ مبلغ ۷۰۰ ميليارد ريال در اين زمينه به استان اختصاص يافته كه با این اعتباريك هزار و سيصد و ده کلاس جدید در مازندران احداث و مورد بهره برداری قرارگرفت.
استاندار مازندران از تصويب ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي تجهيز و نوسازي مدارس استان در سال جاري خبر داد و خاطر نشان ساخت: اين ميزان اعتبار با انجام كار كارشناسي و پيگيري‌هاي به‌عمل آمده استاني براي احداث کلاس‌های جدید و مقاوم سازی کلاس‌های موجود به مازندران اختصاص خواهد يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.